ارتش اسرائیل اعلام کرد که طی دو روز گذشته، حدود ۴۰ سایت و مجموعه صنعتی مرتبط با تولید و توسعه تسلیحات جمهوری اسلامی در تهران هدف قرار گرفته است.
بر اساس بیانیه این نهاد نظامی، در جریان یکی از این حملات، بیش از ۸۰ مهمات طی چند ساعت به سمت مراکز تولید تسلیحات شلیک شده است.
به گفته ارتش اسرائیل، این عملیات بخشی از تلاشها برای تضعیف توان نظامی جمهوری اسلامی بوده و تأسیسات کلیدی در حوزه «تولید و تحقیق و توسعه» تسلیحات را هدف قرار داده است.
در این بیانیه آمده است که در میان اهداف اعلامشده، سایت مونتاژ موشکهای ضدهوایی دوربرد، مجتمع تولید قطعات مورد استفاده در توسعه موشکهای ضدتانک و موشکهای ضدهوایی کوتاهبرد و مرکز تولید، تحقیق و توسعه موتورهای موشکهای بالستیک هدف قرار گرفته است.

















