Search
Asset 2

ارتش اسرائیل: حملات علیه مقر پهپادهای سپاه پاسداران انجام دادیم

ارتش اسرائیل اعلام کرد که ضربه به سامانه‌های موشکی جمهوری اسلامی را «عمیق‌تر» کرده و مقر پهپادهای سپاه را به‌تازگی هدف حملات هوایی قرار داده است.
(IDFFarsi/x.com)

ارتش اسرائیل اعلام کرد که ضربه به سامانه‌های موشکی جمهوری اسلامی را «عمیق‌تر» کرده و مقر پهپادهای سپاه را به‌تازگی هدف حملات هوایی قرار داده است.

براساس اعلامیه این نهاد نظامی اسرائیل که روز دوشنبه، ۱۸ اسفند منتشر شد، «رژیم ایران از مقر پهپادهای سپاه برای حملات موشکی به اسرائیل استفاده می‌کرد و همچنین پهپادهای دیگری آماده پرتاب در این مقر نگهداری می‌شدند که تهدیدی برای شهروندان کشور محسوب می‌شدند.»

این اعلامیه افزود ارتش اسرائیل همچنین چندین سایت ذخیره‌سازی پهپاد و سامانه‌های پدافندی جمهوری اسلامی را هدف حمله قرار داد.

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی