رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که استفاده از تلفن همراه برای نمایندگان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ممنوع شده است.
به گزارش رسانههای داخلی، محمدباقر قالیباف روز یکشنبه ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد)، گفت: «تصمیم هیأت رئیسه بر این مبنا است که تلفن همراه وارد صحن نشود، از این رو وقتی نمایندگان در صحن حضور دارند امکان صحبت کردن با موبایل وجود ندارد.»
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد که موضوع استفاده از موبایل در هیأت رئیسه مجلس بررسی شده و صرفنظر از مسائل امنیتی، حضور در صحن بهمعنای ایفای وظیفه قانونگذاری است و نباید با استفاده از تلفن همراه، همراه باشد.
قالیباف افزود: «حتی اگر مسائل امنیتی این مسئله برطرف شود، تصمیم هیئت رئیسه بر این مبنا است که تلفن همراه وارد صحن نشود»
مقامات جمهوری اسلامی پیشتر واتساپ را «ابزاری برای جاسوسی رژیم صهیونیستی» معرفی کرده بودند.

















