رسانههای داخلی گزارش کردهاند که «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان دعوت «محمد مخبر»، سرپرست ریاست جمهوری برای سفر به ایران را پذیرفته است.
خبرگزاری ایرنا نوشته است که سرپرست ریاست جمهوری ضمن تقدیر از دستور «محمد بن سلمان» برای استقبال از زوار ایرانی، با تاکید بر دعوت پیشین ابراهیم رئیسی از ولیعهد عربستان خواست به تهران سفر کند.
بر اساس این گزارش، ولیعهد عربستان نیز ضمن پذیرش این دعوت، متقابلاً از سرپرست ریاست جمهوری اسلامی ایران برای سفر به کشورش دعوت کرده است.

















