پیام نوروزی منتسب به مجتبی خامنهای، انقلاب ملی در دیماه را کودتا خواند و سرکوب گسترده مردم در این مدت را تحت عنوان «کودتا» تایید کرد.
در این پیام مکتوب، انقلاب ملی ایران در دیماه «جنگ تحمیلی» از سوی آمریکا و اسرائیل خوانده و ادعا شده است که کشتار مردم کار «مزدوران» آمریکا و اسرائیل بود.
همچنین در این پیام گفته شده است برخی واحدهای تولیدی دولتی و خصوصی و برخی اصناف خدماتی در برنامههای حکومتی برای به خیابان کشاندن مردم به طور رایگان خدمات ارائه می کردند.
در ادامه این پیام از رسانههای داخلی خواسته شده است که از پرداختن به «نقاط ضعف» جمهوری اسلامی «به طور جدی» خودداری کنند و اگر این کار را کنند، دشمن جمهوری اسلامی را به مقصودش میرسانند.
همچنین در پایان پیام یادشده، نقش جمهوری اسلامی و «جبهه مقاومت» در شلیک موشکها به سوی خاک ترکیه و عمان رد و ادعا شده است که اسرائیل برای «ایجاد تفرقه میان جمهوری اسلامی و همسایگانش» این کار را انجام داده و ممکن است که در بعضی کشورهای دیگر هم این اتفاق افتاده باشد.
















