دیوید (ددی) بارنئا، رئیس سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل (موساد)، در سخنرانی خود در مراسم «یادبود هولوکاست» که برای کارکنان این نهاد برگزار شد، تأکید کرد که مأموریت این سازمان پس از کاهش درگیریها نیز ادامه خواهد داشت.
به گزارش نشریه اپک اسرائیل، او با اشاره به تحولات اخیر گفت که پایان نسبی درگیریها به معنای پایان مأموریت موساد نیست و این سازمان از ابتدا نیز چنین تصوری نداشته است. به گفته او، برنامهریزیها بهگونهای انجام شده که فعالیتها و کارزار موساد حتی پس از حملات در تهران نیز ادامه پیدا کند.
بارنئا در بخش دیگری از سخنان خود درباره جمهوری اسلامی تصریح کرد که تعهد این نهاد تنها زمانی محقق خواهد شد که «این رژیم افراطی» جایگزین شود.

















