منابع خبری گزارش دادهاند پیمان یوسفی، خواننده از سه روز پیش به دلیل انتقاد از گرانیها و افزایش نرخ دلار در بازداشت به سر میبرد.
براساس گزارشها، او سه روز پیش به اداره اطلاعات دزفول احضار و سپس به زندان فجر این شهر منتقل شد.
پیمان یوسفی در ویدیویی، قبل از مراجعه به اداره اطلاعات دزفول گفت که او و تعدادی از دوستانش بعد از اینکه بنری انتقادی درباره گرانی و نرخ دلار را در چهارراه شریعتی این شهر با برخورد و تهدیدجانی توسط یک نیروی امنیتی درجهدار مواجه شدند.
او با تاکید بر اینکه اعتراض او مسالمتآمیز بود، گفت: «مگر نمیگویید بیایید مسالمتآمیز اعتراض کنید؟ کسی کاری به شما ندارد، پس چرا آن درجهدار به من هزار بد و بیراه گفت و تهدید به قتل کرد… شب، ماموران اطلاعات به خانه من ریختند، من در خانه بودم و خانوادهام متحمل استرس شدند.»
یوسفی بیان کرد از اطلاعات چند بار به او زنگ زدند و او را به این اداره فراخواندند.
پیمان یوسفی، یک آهنگ انتقادی درباره گرانیها و افزایش نرخ دلار خوانده است.

















