دبیر انجمن شرکتهای کشتیرانی جمهوری اسلامی در چهارمین هفته جنگ در ایران گفت که کشتیهای حامل کالاهای اساسی به بنادر ایران میرسند و مشکلی در واردات این کالاها پیش نیامده است.
مسعود پلمه ضمن بیان این خبر به ایلنا افزود در بنادر هم مانند روال عادی کالاهای اساسی تخلیه و بارگیری میشود و علمیات بندری هم با همکاری بخش خصوصی صورت میگیرد.
به گفته او «تمام کشتیهایی که در بنادر کشور رفتوآمد دارند، تحت حمایت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مقاصد و مبادی در حال فعالیت هستند و با اسکورت در بنادر پهلودهی میشوند.»
















