مارکو روبیو، وزیر امور خارجه ایالات متحده، اعلام کرد در حال حاضر هیچ مذاکره دیپلماتیکی با ایران انجام نمیشود.
او گفت: «همیشه افرادی از داخل دولتها تماس میگیرند؛ اما معلوم نیست که آیا برای این کار اختیار دارند یا نه. آنها خسارت بسیار سنگینی متحمل شدهاند.»
روبیو این اظهارات را پیش از نشست توجیهی با اعضای گروه موسوم به «هشت نفره» در روز دوشنبه مطرح کرد.

















