خبرگزاری مهر در گزارشی نوشت که سامانههای دفاعی پدافند هوایی تهران با نقض آتشبس توسط اسرائیل فعال شدهاند.
این رسانه داخلی در ادامه مدعی شد که اسرائیل امروز با نقض آتشبس، مناطقی در اطراف تهران را هدف حمله قرار داده است.
همچنین به گفته منابع غیررسمی، صدای انفجار شنیدهشده در کرج از محدوده بیدگنه و ملارد گزارش شده است.
این گزارش در حالی منتشر شد که ایالات متحده و جمهوری اسلامی شب گذشته برای یک آتشبس دو هفتهای به توافق رسیدند.

















