آمریکا از شهروندان خود در ایران خواست که این کشور را ترک کنند، یا در محل اقامت خود پناه بگیرند.
وزارت خارجه آمریکا در صفحه ایکس خود به فارسی در روز پنجشنبه، هشداری امنیتی خطاب به شهروندان خود در ایران هشدار داد که به دلیل ادامه عملیاتهای نظامی، برای حفظ ایمنی و امنیت شخصی اقدامات احتیاطی را در پیش بگیرند.
در این اطلاعیه از شهروندان آمریکایی خواسته شده است در محل اقامت خود پناه بگیرند و در صورت امکان و امن بودن شرایط، ایران را از طریق مرزهای زمینی ترک کنند.
همچنین توصیه شده است افرادی که قادر به خروج نیستند، در محل سکونت خود یا ساختمانی امن پناه بگیرند و ذخیرهای از مواد غذایی، آب، دارو و سایر اقلام ضروری تهیه کنند.

















