کاخ سفید روز ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) با انتشار پیامی، نوروز را به آمریکاییهایی که این آیین باستانی را جشن میگیرند تبریک گفت.
در این پیام، نوروز بهعنوان آغاز سال نو ایرانی توصیف شده است، روزی که که فرا رسیدن بهار جشن گرفته میشود و نمادی از «پیروزی همیشگی نور بر تاریکی» است. همچنین تأکید شده که این جشن کهن، فرصتی سالانه برای تأمل درباره قدرت شروعهای تازه فراهم میکند.
کاخ سفید در بخش دیگری از این پیام با اشاره به تحولات خاورمیانه، ابراز امیدواری کرده است که نوروز امسال موجب گسترش صلح و کرامت انسانی در آمریکا و سراسر جهان شود و سال پیشرو سرشار از برکت باشد.
در پایان این پیام آمده است: «نوروز پیروز!»












