Search
Asset 2

صدها دانشمند برتر مغز و اعصاب جهان در تهران / هتل اسپیناس آماده برگزاری رویدادی بزرگ

هتل «اسپیناس پلاس» تهران (اپک‏تایمز)
هتل «اسپیناس پلاس» تهران (اپک‏تایمز)

هتل مجلل «اسپیناس پلاس» تهران در حال آماده شدن برای میزبانی یکی از مهم­ترین رویدادهای پزشکی دنیا در زمین مغز و اعصاب است.

صدها دانشمند برتر مغز و اعصاب دنیا، از بیش از چهل کشور در تهران گردهم آمده ­اند تا از فردا یکشنبه پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن­های جراهان مغز و اعصاب را در هتل مجلل اسپیناس پلاس تهران برگزار کنند. ریاست این رویداد بسیار مهم پزشکی را استاد ارجمند، پروفسور مجید سمیعی رئیس بیمارستان علوم عصبی هانوفر آلمان به عهده دارد.

همزمان با این سمپوزیوم هفتمین کنگره بین­ المللی جراحان مغز و اعصاب و اولین کنگره بین­ المللی نوروساینس و کنگره میان دوره ای MASSIN برگزار خواهد شد.

پژوهشکده علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران، پژوهشکده بین­ المللی مغز و اعصاب هانوفر، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مجریان این سه رویداد بین­ المللی هستند. پروفسور سمیعی رئیس این سمپوزیوم، یکی از سرشناس­ترین جراحان مغز و اعصاب دنیا است که در سال ۲۰۱۴ از سوی آکادمی جهانی جراحان مغز واعصاب به عنوان برترین جراح مغز دنیا را به خود اختصاص داد.

پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن­ های جراهان مغز و اعصاب ۲۹ فروردین ماه گشایش می­یابد و به مدت ۶ روز به کار خود ادامه می­ دهد.

هتل «اسپیناس پلاس» تهران
هتل «اسپیناس پلاس» تهران (اپک ‏تایمز)
هتل «اسپیناس پلاس» تهران (اپک ‏تایمز)
هتل «اسپیناس پلاس» تهران (اپک ‏تایمز)
هتل «اسپیناس پلاس» تهران (اپک ‏تایمز)
اخبار مرتبط

3 دیدگاه دربارهٔ «صدها دانشمند برتر مغز و اعصاب جهان در تهران / هتل اسپیناس آماده برگزاری رویدادی بزرگ»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی