Search
Asset 2

ویژگی جدید «Undo Send» به جی‌میل اضافه می‌شود

گوگل اعلان کرد که ویژگی جدید Undo Send به جی‌میل اضافه می‌شود.
گوگل اعلان کرد که ویژگی جدید Undo Send به جی‌میل اضافه می‌شود. (Screenshot)
گوگل اعلان کرد که ویژگی جدید Undo Send به جی‌میل اضافه می‌شود.
گوگل اعلان کرد که ویژگی جدید Undo Send به جی‌میل اضافه می‌شود. (Screenshot)

شما نیز از آن دسته افرادی هستید که ایمیل‌ها را بدون این‌که قبل از کلیک کردن گزینه Send دوباره فکر کنید، ارسال می‌کنید؟

خبر خوب این‌که از این به بعد نگران نباشید، زیرا گوگل به تازگی اضافه شدن ویژگی جدید «Undo Send» را به جی‌میل اعلام کرده است. درست است، در واقع شما می‌توانید ایمیلی را که از طریق جی‌میل ارسال کرده‌‌‏اید «Undo» کنید.

برخی تعجب می‌کنند که چرا این موضوع مهم است: زمانی را به یاد بیاورید که ایمیل بی‌فکر و یا نادرستی را فرستادید و تنها چند ثانیه بعد از آن پشیمان شدید. خوب، ویژگی  Undo Send۳۰ ثانیه به شما فرصت می‌دهد که فرستادن یک ایمیل را Undo کنید.

برای این لازم است که یک گزینه را در جی‌میل فعال کنید. اگر گزینه‌ی Undo Send را روشن کرده باشید، ایمیل‌ها را با ۳۰ ثانیه تأخیر می‌فرستد که به  شما این فرصت را می‌دهد که در آن فاصله‌ی زمانی اگر بخواهید فرستادن آن را Undo کنید. بدون روشن بودن این گزینه‌، جی‌میل، ایمیل را بدون داشتن امکان انتخاب برای Undo، به طور آنی می‌فرستد.

این ویژگی تنها در هنگامی که به وب‌سایت جی‌میل از طریق مرورگر دسترسی می‌یابید، موجود است. برنامه‌های موبایل همچنان ایمیل را فوراً می‌فرستد و امکانی برای گزینه‌ی undo نمی‌دهد.

این ویژگی برای سال‌ها در آزمایشگاه‌‌‏های گوگل موجود بود و هم‌اکنون درنهایت راه خود را به تولید برنامه‌ی جی‌میل پیدا کرده است.

پس از این به بعد نگران این نباشید که ایمیلی را بفرستید و بعد تأسف بخورید؛ ولی به خاطر داشته باشید که تنها چند ثانیه بعد از آن فرصت دارید که دوباره فکر کنید.

اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

2 دیدگاه دربارهٔ «ویژگی جدید «Undo Send» به جی‌میل اضافه می‌شود»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی