
پس از اجرای موفق ارکستر فیلارمونیک تهران (انجمن عاشقان موسیقی) در سال گذشته، با همراهی برجستهترین پیانیستهای ژاپنی «نوریکواگاوا»، بار دیگر با اجرای رپرتواری جدید و با رهبری «آرش گوران»، نیمهی دوم دی ماه در تالار وحدت به روی صحنه میرود.
به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی، آرش گوران، رهبر و مدیر هنری ارکستر، هدف از تشکیل این ارکستر را کشف حقیقت مفهوم ژرف واژهی آنسامبل (گروه نوازی) و باز آفرینی آثاری که نه تنها در جهان بسیار کم اجرا شدهاند، بلکه ریشهی عمیقی در ارتباط روحی و فکری و احساسی با مخاطبان این ارکستر دارند میداند. وی رپرتوار این کنسرت را به لحاظ ساختار مفهومی و ترکیب زیبایی شناسانه متفاوتتر از گذشته می داند.
گوران به مدت ۸ سال رهبری این ارکستر، رهبری ارکستر ملی ایران به عنوان میهمان و رهبری ارکسترها و کنسرتهای زیادی داشته است. وی علاوه بر رهبری ارکستر، سوابق زیادی در آهنگسازی خصوصاً آهنگسازی تئاتر داشته است.
مدیریت اجرایی ارکستر فیلارمونیک تهران را پانیذ فریوسفی به عهده دارد.
نوازندگان توانمند و استعدادهای نسل جدید در ارکستر فیلارمونیک تهران که در این اجرا هنر نمایی خواهند کرد:
امین غفاری ( کنسرت مایستر )، ویلن یک :امیر باورچی – فوژان غریب نژاد – پوریااوصانلو –علیرضا چهره قانی-امین عطایی-امیر پاشا فاطمی-آذین نصرتی- سرونازگلکار، مایستر ویلن دو: نیلوفر محبی، ویلن دو : عرفان شریف زاده – فرمهربیگلو- برهان نعمتی – الناز پگاه – مهسازرندی – ترگل کریمی مقدم –کیوان ربیعی، مایسترآلتو: پانیذفریوسفی، آلتو :دانیال جوراب چی – پیمان ابوالحسنی – پرنیان آقایانی – نسیم دارا، مایسترویلنسل : سالار غفاربجویی، ویلنسل : یاسمن کوزه گر- هانیهکازرونی – سهراب ملک زاده، مایسترکنتر باس : فرشید پاتینیان، کنتر باس : هادی اسماعیلی، ناقوس : یاسین کشاورز
ارکستر فیلارمونیک تهران در روزهای ۱۵ و ۱۶ دیماه در تالار وحدت به روی صحنه میرود.
اپکتایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر میشود.
















