Search
Asset 2

ترامپ در مراسم «صبحانه دعای ملی»، از حق زندگی انسان و آزادی عقیده دفاع کرد

(Chris Kleponis - Pool/Getty Images)
(Chris Kleponis - Pool/Getty Images)
(Chris Kleponis – Pool/Getty Images)

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در طی مراسم صبحانه دفاع ملی که روز پنج شنبه در واشنگتن برگزار شد، متعهد گردید که از آزادی مذهب و عقیده دفاع کند. این دومین بار طی هفته گذشته بود که او از اهمیت و تقدس زندگی انسان شامل جنین متولد نشده، دفاع کرد.

وی در شصت و هفتمین مراسم سالانه «صبحانه دعای ملی» در صحبت با رهبران مذهبی گفت که از مراکز پذیرش سرپرستی فرزند مبتنی بر ایمان حفاظت خواهد کرد و بر موضع خود در دفاع از حق زندگی تاکید کرد.

ترامپ گفت: «به عنوان بخشی از تعهدمان به ساخت جامعه‌‏ای مهربان باید فرهنگی بسازیم که کرامت و تقدس معصومانه زندگی انسان را گرامی بدارد … تمام کودکان چه در داخل یا خارج از شکم مادر، در تصویر مقدس خداوند خلق شده‌‏اند. هر زندگی مقدس است و هر روحی، هدیه‌‏ای مقدس از آسمان است.»

ترامپ در این مراسم که در هتل هیلتون واشنگتن برگزار شد گفت که معتقدانی را که این کشور را متعالی و پایدار می‌‏سازند، گرامی می‌‏دارد و افزود که دولت او همیشه بر علیه «آزار و اذیت مذهبی در سراسر دنیا شامل اقلیت‌‏های مذهبی» صحبت می‌‏کنند.

وی چند روز گذشته نیز در سخنرانی سالانه خود در کنگره قول داد که در میان فشار‌‏ از سوی دموکرات‌‏ها برای راحت‌‏تر کردن سقط جنین، از سیاست‌‏های مقابله با سقط جنین حمایت کند. او همچنین چندین لایحه اخیر در برخی ایالات آمریکا را که امکان سقط جنین تا پایان بارداری را فراهم می‌‏کند، محکوم کرد.

مطالب دیگر:

تفاوت تکان‌دهنده پزشکان چین باستان و چین مدرن، از نظر اخلاق پزشکی

یک فرمانده نظامی ارشد ونزوئلا به مخالفان پیوست

توسعه غیرانسانی پزشکی در چین، ایجاد عمدی اختلال ژنتیکی

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی