Search
Asset 2

ترامپ دومین گردهمایی خود را پس از خروج از کاخ سفید برگزار خواهد کرد

گردهمایی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین کشور، روز پنج‌شنبه اعلام کرد آخر هفته چهارم جولای در ساراسوتا، فلوریدا گردهمایی «آمریکا را نجات دهید»
(Charlotte Cuthbertson/The Epoch Times)

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین کشور، روز پنج‌شنبه اعلام کرد آخر هفته چهارم جولای در ساراسوتا، فلوریدا گردهمایی «آمریکا را نجات دهید» برگزار خواهد کرد.

طبق بیانیه دفتر ترامپ، گردهمایی «آمریکا را نجات دهید» که از آن با عنوان «جشن ۴۵» نیز یاد شده است، روز سوم جولای در نمایشگاه ساراسوتا برگزار خواهد شد و حزب جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا نیز یکی از اسپانسرهای آن است.

این دومین گردهمایی رئیس جمهور سابق از زمان خروجش از کاخ سفید در ماه ژانویه است و طبق بیانیه مذبور، این گردهمایی با هدف «حمایت از هدف عظمت را دوباره به آمریکا بازگرداندن و دستاوردهای دولت او برگزار خواهد شد».

در ادامه این بیانیه آمده است در این رویداد علاوه بر موسیقی زنده و حضور مهمانان ویژه «مراسم آتش‌بازی عظیمی برای بزرگداشت آمریکا اجرا خواهد شد و پس از سخنرانی پرزیدنت ترامپ، مراسم تقدیر از کشور بی‌نظیرمان به پایان خواهد رسید».

مراسم از ساعت ۲ بعدازظهر آغاز خواهد شد و رئیس جمهور سابق ساعت ۸ به سخنرانی خواهد پرداخت.

جو گروترز، رئیس حزب جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا به نشریه هرالد تریبون گفت انتظار دارد این مراسم «یک رویداد خیره‌کننده باشد».

گروترز گفت: «در این مراسم آتش‌بازی و بسیاری کارهای فوق‌العاده دیگر اجرا خواهد شد. این روز یک روز بسیار وطن‌پرستانه و هیجان‌انگیز خواهد بود و من از بابت میزبانی از او در اینجا بسیار سپاسگزارم».

برای هر شماره تلفن در هنگام ثبت‌نام دو بلیت موجود خواهد بود و از کسانی که زودتر برسند ابتدا پذیرایی خواهد شد.

اولین گردهمایی شبه‌کمپین رئیس جمهور پیشین از زمان خروج از کاخ سفید قرار است آخر همین هفته در اوهایو برگزار شود. ترامپ در این رویداد از از مشاور پیشین خود، مکس میلر که در انتخابات کنگره کاندید شده است، حمایت خواهد کرد. کمیته اقدام سیاسی آمریکا را نجات دهید ترامپ از روز ۱۷ ژوئن فعالیت خود را آغاز کرد.

در وبسایت ترامپ که امکان ثبت‌نام برای این رویداد در آن فراهم شده است، گفته شده است فرمانده پیشین کل قوا در «اولین گردهمایی پساریاست جمهوری به اسپانسری آمریکا را نجات دهید» سخنرانی خواهد کرد.

آخرین سخنرانی ترامپ برای هوادارانش پیش از این در گردهمایی ۶ ژوئن در واشنگتن بود. این سخنرانی با حمله شورشگران به ساختمان کاپیتول ایالات متحده همزمان شد که باعث شد دموکرات‌ها به مدت چندین ماه رئیس جمهور سابق را به اتهام «تشویق به شورش» متهم کنند.

مطالب دیگر:

بایدن «سرکوب رو به تشدید» تحمیلی از جانب  رژیم چین در هنگ کنگ را محکوم می‌کند

به درخواست دانشمند چینی، داده‌های اولیه دربارۀ پاندمی کووید۱۹ از پایگاه داده وب‌سایت مؤسسه ملی سلامت آمریکا حذف شد

ویدئو: نقشه نفوذ جهانی حزب کمونیست چین با طرح کمربند و جاده

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی