Search
Asset 2

«رمز افشاگری»: برنده جایزه بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم کانادا

رمز افشاگری

رمز افشاگری

فیلم «رمز افشاگری» ساخته شرکت فیلمسازی عصر جدید، در ۲۰ مارس جایزه بزرگ جشنواره بین‌المللی فیلم کانادا را از آنِ خود کرد.

فیلم را اینجا تماشا کنید

به گزارش مینگ هویی، این فیلم براساس ماجرایی واقعی در سرزمین اصلی چین است که یک مأمور مسلح سابق پلیس شهادت می‌دهد که مأموران به اجبار عضوی از بدن یک تمرین‌کننده فالون گونگ زنده را برای عمل پیوند برداشتند.

آزار و شکنجه فالون گونگ (یا فالون دافا) ۱۹ سال است که در چین ادامه دارد. تمرین‌کنندگان فالون گونگ بی‌شماری تحت آزار و شکنجه شدید قرار گرفتند، شغلشان را از دست دادند، زندانی، شکنجه و تحت شستشوی مغزی قرار گرفتند و حتی تعداد بسیار زیادی در برداشت اجباری عضو، جانشان را از دست دادند.

«رمز افشاگری» در کنار به نمایش گذاشتن چنین آزارهایی، مقاومت شجاعانه و صلح‌آمیز تمرین‌کنندگان فالون گونگ در مواجهه با این وحشت را هم نشان می‌دهد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کانادا هر سال در ونکوور برگزار می‌شود و بهترین فیلم‌های سینما از بیش از ۹۰ کشور در سراسر دنیا در آن شرکت می‌کنند.

شرکت فیلمسازی عصر جدید در سال ۲۰۱۷ در نیویورک شکل گرفت تا ارزش‌های حقیقت، نیک‌خواهی، بردباری را ترویج دهد. پیتر وی سخنگوی این شرکت فیلمسازی گفت که دنیا نیاز دارد به سنت‌ها بازگردد و کسب این جایزه نشان‌دهنده آن است که بینندگان این موضوع را تشخیص دادند و این تلاش‌ها تشویق کردند.

وی احساس کرد که انتخاب داوران برای تعلق گرفتن جایزه بزرگ به فیلمی که آزار و شکنجه فالون گونگ را فاش می‌کند، نشان‌دهنده این است که سال‌ها تلاش تمرین‌کنندگان فالون گونگ در آشکار کردن حقایق برای عموم به جامعه هنری نیز راه یافته است و تصمیم گرفته‌اند که از عدالت جانبداری کنند.

مطالب دیگر:

درخواست دختر شایسته کانادا برای پایان دادن به برداشت اجباری اعضای بدن در چین

فالون دافا، تمرینی معجزه‌‏آسا برای سلامتی جسم و ذهن

برای پیوند عضو هرگز به چین سفر نکنید

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی