Search
Asset 2

قربانیان تیراندازی تگزاس، مادری که برای حفظ جان کودک خود کشته شد

مراسم شمع افروزی به یاد قربانیان تیراندازی در ایالت تگزاس. ۳ آگوست ۲۰۱۹ (Mario Tama/Getty Images)
مراسم شمع افروزی به یاد قربانیان تیراندازی در ایالت تگزاس. ۳ آگوست ۲۰۱۹ (Mario Tama/Getty Images)
مراسم شمع افروزی به یاد قربانیان تیراندازی در ایالت تگزاس. ۳ آگوست ۲۰۱۹ (Mario Tama/Getty Images)

یک مادر جوان، هنگام تیراندازی مرگبار شهر ال پاسو در تگزاس، خود را سپر بلای کودک خود کرد و جان سپرد.

زمانی که خانم جردن آنچاندو، مادر سه کودک، برای خرید لوازم تحریر برای فرزندانش به فروشگاه والمارت، آمده بود، تیرباران آغاز شد و او برای محافظت از کودک دو ساله‌اش، خود را روی او انداخت و بر اثر رگبار گلوله‌ها کشته شد. کودکش زنده ماند، ولی بر اثر فشاری که از سمت بدن مادر تحمل کرده بود آسیب‌هایی به استخوان‌هایش وارد شد و روانه بیمارستان شد.

صبح روز شنبه سوم آگوست، بر اثر تیراندازی یک فرد مسلح در مرکز خریدی در شهر ال پاسو، واقع در غرب ایالت تگزاس ۲۰ نفر کشته و ۲۶ تن مجروح شدند.

خواهر آنچاندو در راهروی بیمارستانی که خواهرزاده‌اش نگه‌داری می‌شد در گفتگو با آسوشیتدپرس گفت « از آسیب‌های کودک، می‌توان فهمید که خواهرم تا جای ممکن سعی در محافظت از وی داشته است.» او افزود « هنگامی که تیراندازی شد، کودکش را نگه داشت و خود را روی او انداخت. جردن کشته شد تا پسر زیبایش امروز زنده بماند. »

تصویر جردن آنچاندو که در صفحه توئیتر روزنامه نگاری به نام تام کلیری منتشر شده است (Twitter)

یک زوج جوان هنگام جمع‌آوری کمک برای کودکان هدف گلوله قرار گرفتند

جسیکا و همسرش هنگام جمع‌آوری کمک برای تیم بیس‌بال کودکان هدف گلوله قرار گرفتند و مجروح شدند که یکی از آنها شرایط وخیمی دارد. مادر جسیکا در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی در کانزاس گفت که دختر و دامادش هنگامی که در نزدیکی در ورودی فروشگاه والمارت بودند هدف گلوله قرار گرفتند.

وی افزود دخترش جسیکا از ناحیه پا مورد اصابت سه گلوله قرار گرفت و دامادش از ناحیه پا دو گلوله و از پشت هدف یک گلوله قرار گرفت و اکنون وضعیتی بحرانی دارد.

پدر جسیکا هم گفت « وقتی با دخترم تماس گرفتم، او فقط گریه می‌کرد، به او گفتم ما در راه هستیم و دعاهای ما با شما است. » پسر و دختر این زوج نیز در فروشگاه بودند ولی آسیبی ندیدند.

ماریو دو آلبا: پدری که به شدت زخمی شد

ماریو دو آلبا، پدر دختری ۱۰ سال به نام اریکا، در تیراندازی ال پاسو از ناحیه پشت گلوله خورد و اکنون در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

در صفحه فیس‌بوک ماریو تصویری از او به عنوان یک پدر فداکار دیده می‌شود. در آن عکس، در یک اتاق نشیمن دخترش اریکا دستان خود را به شکل قلب کرده و در قفسه‌های پشت سرشان کلمات خانواده و دوستی و آرامش دیده می‌شود.

در یک پست فیس بوک از دوستان وی نوشته شده است که وضعیت سلامتی ماریو پایدار است اما تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد و حال مادر و دختر وی خوب است.

مطالب دیگر:

ده‌ها کشته در نتیجۀ تیراندازی‌های مرگبار در ایالت‌های تگزاس و اوهایو

چین استفاده از کلمه « حلال » و علایم اسلامی را در رستوران‌ها ممنوع کرد

کانادا : هشدار درباره خوراندن ماری جوآنا به حیوانات خانگی

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی