Search
Asset 2

واکنش معترضانه خواهر ناتنی مگان مارکل به اظهارات پرنس هری

واکنش معترضانه خواهر ناتنی مگان مارکل به اظهارات پرنس هری
مگان مارکل و پرنس هنری به همراه خانواده سلطنتی در مراسم کریسمس
واکنش معترضانه خواهر ناتنی مگان مارکل به اظهارات پرنس هری
مگان مارکل و پرنس هنری به همراه خانواده سلطنتی در مراسم کریسمس

درحالی که «مگان مارکل» هنوز رسما عضوی از خانواده سلطنتی بریتانیا نشده، اما آغاز حضور وی در این خانواده حاشیه‌‌‌‌‏هایی نیز به دنبال داشته است.

به گزارش گلوبال نیوز، «سامانتا مارکل گرنت»، به اظهارات اخیر پرنس هری در خصوص «محرومیت مگان از داشتن خانواده» واکنش نشان داد.

پرنس هری ۳۳ ساله، روز چهارشنبه در برنامه‌‌‌‌‏ای رادیویی ضمن صحبت درباره کریسمس «فوق‌‌‌‌‏العاده‌‌‌‌‏ای» که با حضور نامزدش مگان در خانواده سلطنتی گذراند، اظهار داشت که مگان از داشتن خانواده محروم بوده است.

پرنس هری گفت: «خانواده همیشه بخشی از کریسمس است و فکر می‌‌‌‌‏کنم ما اوقات شگفت‌‌‌‌‏انگیزی در کنار هم داشتیم. در کنار برادر و همسر برادرم و نیز گشت و گذار با بچه‌‌‌‌‏ها، کریسمس فوق‌‌‌‌‏العاده‌‌‌‌‏ای بود. کار مگان هم با حضور در اینجا و در کنار یک خانواده‌‌‌‌‏ که فکر می‌‌‌‌‏کنم او هرگز نداشته است، بسیار عالی بود.»

سامانتا که خواهر ناتنی مگان از ازدواج اول پدرش است، در واکنشی معترضانه در صفحه توییترش تاکید کرد که خواهرش مگان همیشه در طول زندگی‌‌‌‌‏اش صاحب خانواده‌‌‌‌‏ای بزرگ بوده است.

او همچنین به کتابی درباره زندگی مگان که اخیرا نوشته و بزودی منتشر می‌‌‌‌‏شود، اشاره کرد و نوشت که مردم با خواندن آن می‌‌‌‌‏‌‌‌‌‏توانند از چگونگی زندگی مگان مارکل مطلع شوند.

سامانتا ۵۲ ساله که سابقا مدل و بازیگر بوده، اظهار داشت: «وقتی او را به همراه پرنس هری مشاهده می‌‌‌‌‏کنم، موضوعی طبیعی و عادی است. می‌‌‌‌‏دانید که هر یک از ما اگر خوش‌‌‌‌‏شانس باشیم یک بار امکان زندگی و حیات داریم. این خوشحالی صرفا به خاطر بودن در خانواده سلطنتی نیست، بلکه موضوعی درباره عشق است و به همین سبب برای این دو فوق‌‌‏العاده است.»

در حالی که بسیاری از کاربران رسانه‌‏های اجتماعی اظهارات پرنس هری را نامناسب قلمداد کرده‌‌‌‌‏اند، بسیاری از کاربران نیز واکنش سامانتا را به نوعی تند و تلخ توصیف کرده‌‌‌‌‏ و او را به تلاش برای قرار دادن خود در مرکز توجهات متهم کرده‌‌‌‌‏اند.

ملکه الیزابت دوم و اعضای عالی رتبه خانواده سلطنتی، همراه با مگان و پرنس هری، روز دوشنبه برای برگزاری جشن کریسمس، در یک کلیسای محلی حضور یافتند.

مگان ۳۶ ساله، در نخستین حضور عمومی خود با ملکه، لبخندی به لب داشت و اندکی هم دست تکان داد. مگان و هری در راه بازگشت به محل اقامت ملکه ایستادند و با مردم محلی کمی گفتگو کردند.

آنها قرار است در ماه می ۲۰۱۸ با هم ازدواج کنند.

مطالب دیگر:
مسلمانان در چین؛ قربانی سرقت اعضای بدن

جاستین ترودو و طوفان توییتری کریسمسی تولد ۴۶ سالگی‌‌‌‌‏اش

خانه عروس آینده خاندان سلطنتی بریتانیا در تورنتو به فروش گذاشته شد

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی