Search
Asset 2

وقتی پلاک ماشین‌‌‏ همسر آینده را انتخاب می‌‌‏کند

عشق بی پایان
(facebook)
عشق بی پایان
(facebook)

گاهی به نظر می‌‌‏رسد ملاقات با بعضی افراد در زندگی از میان میلیون‌‌‏ها انسان دیگر نمی‌‌‏تواند خیلی هم تصادفی باشد. انگار که کائنات پیام واضحی می‌‌‏فرستند و زمان آن است که این پیام‌‌‏ها را جدی بگیریم.

«کرسیتین باکانی» و «توئی اوکامپو» دو جوان تحصیل کرده در رشته آی‌‌‏تی بودند. کریستین، حدود سی ساله صاحب یک تویوتا ویوس مشکی و از سال ۲۰۱۲ در استخدام یک شرکت آی‌‌‏تی بود. توئی هم حدود سی ساله صاحب یک هوندا سیویک نقره‌‌‏ای بود. او هم در همان ماه به استخدام همان شرکت درآمد؛ سمت هر دو یکسان و مدیر پروژه بودند.

قسمت عجیب داستان اینکه پلاک خودروی توئی ZMK 513 و پلاک خودرو کریستین ZMK 514 بود. هر دو خودرو‌‌‏هایشان را در ماه دسامبر سال ۲۰۰۷ و از یک مکان خریدند. با این حال نسبت به هم بی‌‌‏توجه و از شباهت عجیب پلاک خودرو‌‌‏ها نیز بی‌‌‏خبر بودند.

نوزادی با قلبی خارج از بدنش چگونه دوام آورد

علایم ازحال‌‌‏رفتن و گرمازدگی در تابستان و راه‌‌‏های جلوگیری از آن

کودک مبتلا به اوتیسم که مکان مرگ خود را از چند سال پیش نقاشی کرده بود

هر دو در عالم خودشان تلاش در پیشرفت و ارتقا در کارشان داشتند تا اینکه یک روز در یک گردهمایی پس از کار، یکی از همکاران متوجه تشابه پلاک خودرو‌‌‏ها شد و این آغاز ارتباط عاشقانه‌‌‏ای بود که به قول خودشان هرگز پایان نمی‌‌‏یابد.

عشق بی پایان
(facebook)

با این همه تشابه سخت است که باور کرد همه چیز اتفاقی است.

این هم تصویری از مراسم ازدواجشان:

عشق بی پایان
(facebook)

و خیلی زود در اولین سالگرد ازدواجشان، زندگی با یک پسر کوچولو شیرین‌‌‏تر شد. کریستین و توئی اطمینان دارند که هرگز از هم جدا نمی‌‌‏شوند بلکه می‌‌‏خواهند همدیگر را تا انتهای سفر زندگی‌‌‏شان همراهی کنند. جالب اینکه هنوز هم همان خودروها که آغاز پیوندشان را رقم زد می‌‌‏رانند.

چرا خشمگین و پرخاشگر می‌‌‏شویم و چگونه می توانیم آن را کنترل کنیم

مراسمی برای یادبود قربانیان کمونیسم

ویدئوی طرز تهیه آش رشته

عشق بی پایان
(facebook)

 

مطالب دیگر:

برداشت غیر قانونی اعضای بدن چیست؟

آموزشگاه آزار و شکنجه فالون گونگ (فالون دافا) در اردوگاه کار ماسانجیا در چین

فالون دافا مدیتیشنی آرامش بخش

اخبار مرتبط

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی