ارتش اسرائیل اعلام کرد که ساکنان ناحیه صنعتی «جی» در اصفهان باید فوراً این منطقه را ترک کنند.
بر اساس اطلاعیه ارتش اسرائیل، تا دقایقی دیگر زیرساختهای نظامی در این ناحیه هدف حمله قرار خواهند گرفت و شهروندان باید فوراً از منطقه دور شوند.
ارتش اسرائیل در ادامه به ساکنان روستای «مزرعه» توصیه کرده است که تا ساعات صبح در منازل خود بمانند و از خروج از خانه خودداری کنند.
همچنین به همه افراد هشدار داده شده است که پس از وقوع حمله، از نزدیک شدن به ناحیه صنعتی خودداری کنند تا سلامت و امنیت آنها حفظ شود.
این هشدار بهعنوان اقدامی پیشگیرانه برای تضمین امنیت شهروندان و جلوگیری از هرگونه تلفات احتمالی صادر شده است.
















