محمدرضا عارف، معاون اول رئیس دولت جمهوری اسلامی به نقل از دبیرکل سازمان ملل مدعی شد که پرونده سرنگونی جمهوری اسلامی بعد از جنگ ۱۲ روزه بسته شده است.
براساس گزارش رسانههای داخلی، عارف روز پنجشنبه، ۱۷ مهر در مراسم روز جهانی پست، جنگ ۱۲ روزه اسرائیل به اهدافشان در ایران را یک «سرمایه اجتماعی» خواند و افزود: «امروز دشمن فهمیده که اگر حمله کند، برای آتشبس باید التماس کند و پیغام بفرستد.»
به گفته این مقام جمهوری اسلامی، مردم ایران هزینه ۸ سال جنگ با عراق را پرداختند و در جنگ ۱۲ روزه نیز «دشمن» فکر کرد که پرونده نظام را میبندد و سه یا چهار روز کار جمهوری اسلامی تمام میشود.

















