Search
Asset 2

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اپراتور ایرانسل به دلیل «تمرد از دستور» برکنار شد

خبرگزاری فارس گزارش داد علیرضا رفیعی، مدیرعامل اپراتور ایرانسل به دلیل تمرد از دستورهای نهادهای تصمیم‌گیر جمهوری اسلامی برای محدودیت دسترسی به اینترنت برکنار شده است.
علیرضا رفیعی، مدیرعامل اپراتور ایرانسل.(Social Media)

خبرگزاری فارس گزارش داد علیرضا رفیعی، مدیرعامل اپراتور ایرانسل به دلیل تمرد از دستورهای نهادهای تصمیم‌گیر جمهوری اسلامی برای محدودیت دسترسی به اینترنت برکنار شده است.

براساس این گزارش که روز شنبه، ۲۹ دی ماه منتشر شد. رفیعی در جریان اعتراضات در بامداد شنبه ۲۰ دی در اجرای سیاست‌های ابلاغی مبنی بر محدودیت دسترسی به اینترنت در «شرایط بحرانی» از دستور نهادهای تصمیم‌گیر جمهوری اسلامی تمرد کرده است.

این رسانه جمهوری اسلامی افزود با گذشت ۸ روز از این واقعه، نهادهای ذی‌ربط جمهوری اسلامی تصمیم بر عزل مدیر عامل ایرانسل گرفتند. علیرضا رفیعی پس از حدود یکسال فعالیت، برکنار شده است.

یک مقام امنیتی جمهوری اسلامی به این رسانه گفت که با رفیعی «برخورد قانونی» نیز خواهد شد.

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی