علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت که داشتههای نظامی جمهوری اسلامی با داشتههای دشمنانش قابل مقایسه نیست، اما نتایج جنگ به نفع جمهوری اسلامی رقم خورده است.
به گزارش رسانههای داخلی، این مقام عالی سپاه روز پنجشنبه ۲۴ مهر بیان کرد: «در جنگ اخیر ۱۲ روزه همه کشورها در طرف دشمن ما بودند و حتی یک کشور کنار ما نبود.»
به گفته او حدود ۶۰ درصد کشتهشدگان در جریان جنگ ۱۲ روزه از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.
فدوی ادامه داد که در جریان جنگ «دشمن» نتوانست به اهداف خود برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی برسد.
فدوی همچنین مدعی شد که آمریکا و اسرائیل برای آتشبس «التماس» کردند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران همچنین افزود که در جنگ ۱۲ روزه، از پیشرفتهترین فناوریها و تجهیزات نظامی جهان استفاده شد و پیش از آن، بسیاری از این فناوریها در هیچ نبردی به کار نرفته بودند.

















