Search
Asset 2

مقام‌های امارات: جمهوری اسلامی با پهپاد به منطقه صادرات نفت فجیره در امارات حمله کرد

مقام‌های منطقه نفتی در فجیره روز دوشنبه اعلام کردند که جمهوری اسلامی حمله‌ای پهپادی به منطقه صادرات نفت این شهر در امارات متحده عربی انجام داده است.
(Social Media)

مقام‌های منطقه نفتی در فجیره روز دوشنبه اعلام کردند که جمهوری اسلامی حمله‌ای پهپادی به منطقه صادرات نفت این شهر در امارات متحده عربی انجام داده است.

دفتر رسانه‌ای فجیره که زیر نظر دولت امارات فعالیت می‌کند، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (به عربی و ترجمه‌شده به انگلیسی) وقوع «یک آتش‌سوزی» را تأیید کرد و گفت این حادثه در پی پرتاب یک پهپاد از سوی جمهوری اسلامی ایران رخ داده است.

این دفتر افزود تیم‌های امنیتی در فجیره «بلافاصله رسیدگی به حادثه را آغاز کردند» و همچنان در حال تلاش برای مهار آتش هستند.

مقام‌های جمهوری اسلامی تاکنون واکنش علنی به این گزارش نشان نداده‌اند.

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی