ارتش اسرائیل صبح دوشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد حملات خود به زیرساختهای نظامی نیروهای امنیت داخلی و بسیج در ایران را ادامه میدهد.
بر اساس بیانیه منتشرشده از سوی ارتش اسرائیل، در تازهترین حملات چندین مرکز نظامی و امنیتی هدف قرار گرفتهاند. از جمله اهداف اعلامشده، مقر سپاه استانی در ایران، مقر نیروهای امنیت داخلی جمهوری اسلامی در شهر اصفهان و یک پایگاه دیگر که به گفته ارتش اسرائیل توسط سپاه پاسداران و بسیج مورد استفاده قرار میگرفت، بوده است.
ارتش اسرائیل در توضیح این حملات نوشته است که نیروهای امنیت داخلی و بسیج از نیروهای مسلح وابسته به جمهوری اسلامی هستند که در سالهای گذشته در اقدامات سرکوبگرانه علیه مردم ایران نقش داشتهاند.
















