ارتش اسرائیل روز شنبه ۱۱ بهمن با هدف مقابله با نقض آتشبس توسط گروههای حماس و جهاد اسلامی فلسطین، مواضع نظامی در نوار غزه را هدف قرار داد.
به گزارش رسانههای عبری، ارتش اسرائیل در بیانیهای اعلام کرد: «در واکنش به نقض آتشبس روز گذشته، تاکنون چهار فرمانده و تعدادی دیگر از اعضای حماس و جهاد اسلامی در نقاط مختلف نوار غزه هدف قرار گرفتهاند.»
بر اساس این گزارش، اهداف این عملیات شامل یک انبار تسلیحات، یک مرکز تولید سلاح و دو سایت پرتاب متعلق به حماس در مرکز غزه بوده است.
ارتش اسرائیل گفته است که گروههای تروریستی غزه بهطور سیستماتیک قوانین بینالمللی را نقض کرده و از زیرساختهای شهری و مردم غزه بهعنوان سپر انسانی سوءاستفاده میکنند.

















