Search
Asset 2

وزیر دفاع اسرائیل: ستاد مرکزی امنیت داخلی رژیم ایران را از بین بردیم

یسرائیل کاتس، وزیر دفاع اسرائیل گفته است که جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیلی به تازگی ستاد امنیت داخلی جمهوری اسلامی را از بین برده است.
(NiohBerg/x.com)

یسرائیل کاتس، وزیر دفاع اسرائیل گفته است که جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیلی به تازگی ستاد امنیت داخلی جمهوری اسلامی را از بین برده است.

براساس گزارش تایمز اسرائیل، این مقام نظامی اسرائیلی ضمن بیان این مطلب افزوده است: «همان‌طور که وعده داده بودیم، به هدف قرار دادن نمادهای حاکمیت (جمهوری اسلامی) و ضربه زدن به رژیم آیت‌الله‌ها در هر جایی که باشند، ادامه خواهیم داد.»

او این نهاد امنیتی را مرکز فرماندهی اصلی بازوی سرکوب جمهوری اسلامی دانست.

ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که بلند شدن دود ناشی از انفجار در خیابان رشید یاسمی را نشان می‌دهد، مراکزی از فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در این خیابان واقع شده است.

وزیر دفاع اسرائیل جزئیات بیشتری درباره مکان مورد حمله نگفته است. با توجه به اینکه جمهوری اسلامی برای سرکوب مخالفانش از نهادهای متعدد امنیتی استفاده می‌کند مشخص نیست که اسرائیل کدام نهاد امنیتی و نظامی را به تازگی هدف حمله قرار داده است.

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی