دولت ژاپن روز چهارشنبه اعلام کرد یک شهروند این کشور در ایران بازداشت شده و باید هرچه سریعتر آزاد شود.
ماسانائو اوزاکی، معاون دبیر ارشد کابینه ژاپن، به خبرنگاران گفت این فرد در تاریخ ۲۰ ژانویه بازداشت شده است؛ اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.
به گزارش رادیو فردا، فرد بازداشتشده یکی از مدیران شبکه اناچکی بوده و صبح سهشنبه پنجم بهمن در سالن بند هفت این زندان که زندانیان سیاسی در آنجا نگهداری میشوند، دیده شده است.
شبکه «اناچکی» تأیید نکرد که یکی از کارکنانش بازداشت شده باشد. سخنگوی این رسانه گفت: «بهعنوان اناچکی، همواره ایمنی کارکنانمان را در اولویت قرار میدهیم. در این مرحله چیزی برای گفتن نداریم.»

















