عبدالله حاجیصادقی، نماینده خامنهای در سپاه، انجام مذاکره را با نظارت رهبر جمهوری اسلامی «حکیمانه» خواند و آن را بخشی از مسیر «نابودی» اسرائیل دانست.
براساس گزارش رسانههای داخلی، عبدالله حاجی صادقی در واکنش به برخی اظهارنظرها درباره اینکه «باید اسرائیل را نابود کنیم و نباید با هیچ یک از طرفهای جنگ ۱۲ روزه مذاکره داشته باشیم.» گفت: «مذاکره هم بخشی از مسیر نابودی اسرائیل است.»

















