قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا در بیانیهای، پرواز و تحرکات هواپیماهای نظامی اسرائیل در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را اقدامی خطرناک و تهدیدی علیه جمهوری اسلامی خواند.
در این بیانیه که روز جمعه ۵ تیر منتشر شد، آمده است که اگر ایالات متحده قادر به مهار و کنترل اسرائیل نباشد، جمهوری اسلامی هیچگونه تهدیدی علیه خود را تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات را حق خود میداند.
این قرارگاه سپاه پاسداران در بیانیه خود توضیح بیشتری درباره محل پروازها یا کشورهای مورد نظر، ارائه نکرده است.
















