شاهزاده رضا پهلوی در پیامی خطاب به ایرانیان خارج از کشور بر نقش بسیار مهم و کلیدی آنها در حمایت از خیزش ملی مردم ایران تأکید کرد.
در این پیام که بعدازظهر جمعه ۱۹ دیماه منتشر شد، آمده است که ادامه تجمعات و راهپیماییها در شهرها و کشورهای خارجی و اطلاعرسانی به نهادهای سیاسی، دولتی و رسانهای از اهمیت ویژهای برخوردار است.
شاهزاده پهلوی از ایرانیان خارج از کشور درخواست کرد تا با استفاده از هر ابزار ممکن، چه از طریق تلفن و چه ایمیل، موضوع ایران را در صدر اولویتها نگه دارند و اجازه ندهند صدای مردم ایران فراموش یا خاموش شود.
او در ادامه تأکید کرد: «در سطح جهانی باید بدانند که مردم ایران با وجود مشکلات گسترده، همچنان با شهامت کامل مبارزه خود را ادامه میدهند.»
این چهره سیاسی ایران در پایان افزود: «بیاییم یک بار برای همیشه پایان این حکومت ظالم را رقم بزنیم و هرچه زودتر به آزادی برسیم تا کشورمان را از نو بسازیم.»
















