شاهدخت نور پهلوی به مناسبت چهلم جاویدنامان انقلاب ملی گفت که او همصدا با هممیهنان در ایران برای آزادی میهن مبارزه خواهد کرد.
او سهشنبه، ۲۸ بهمن در صفحه ایکس خود نوشت: «در چهلمین روز پس از قتلعام وحشیانه دی ماه، پیامی برای هممیهنانم در ایران دارم. غم و اندوه شما فراتر از مرزهای ایران احساس میشود. میلیونها نفر در سراسر جهان بهپا خاستهاند؛ قلبهایشان با قلبهای شما میتپد، نام شما را زمزمه میکنند، خواستههای شما را فریاد میزنند، و در سوگ (عزیزان) شما اشک میریزند، شما تنها نیستید.»
شاهدخت نور پهلوی افزود: «ما کشورمان را باز پسخواهیم گرفت. ما با ساختن ایرانی آزاد، امن و شکوفا یاد جاویدنامهای میهن را گرامی خواهیم داشت و تا زمانی که شما آزاد نشوید، از مبارزه دست نخواهیم کشید.»

















