شاهزاده رضا پهلوی با انتشار پیامی با خانوادههایی که عزیزان خود را در جریان سرکوبهای جمهوری اسلامی از دست دادهاند ابراز همدردی کرد و گفت: «به عنوان یک پدر، به عنوان یک همسر، درد شما را از ته دلم حس میکنم و شریک این درد شما هستم.»
او ابراز امیدواری کرد که در آیندهای نزدیک در کنار مردم ایران باشد، خانوادههای داغدار را در آغوش بگیرد و با همکاری یکدیگر کشور را از نو بسازند.
شاهزاده رضا پهلوی همچنین در این پیام تاکید کرد که: «بدانید که آزادی و عدالت در راه است. ما به زودی از شر این رژیم جنایتکار خلاص خواهیم شد و آینده و آزادی خودمان را با هم جشن خواهیم گرفت.»

















