Asset 2

انتشار تصاویر مشکوک به سفینه فضایی در استرالیا

تصویر گرفته شده توسط دوربین پلیس استرالیا (Broome Police / Twitter)

پلیس در شهر بروم استرالیا، فیلمی غیرمعمولی را به اشتراک گذاشته است که در آن تصویر یک شیء در حال پرواز در آسمان با ماهیتی نامعلوم دیده می‌شود.

در این ویدیو، در سمت چپ کادر، یک شکل دایره‌ای غیر معمول و نورانی دیده می‌‌‏شود. این فیلم در طول طوفان و رعد و برق گرفته شده است. اما شی سفید رنگ به نظر نمی‌‌‏رسد که رعد و برق باشد.

پلیس بروم ضمن به اشتراک گذاشتن این تصاویر در توئیتر نوشته است که «پس از بررسی تصاویر دوربین مدار بسته در ساحل شهر همزمان با طوفان‌های شبانه اخیر، به نظر می‌رسد که ما تنها نیستیم.» در ادامه این توئیت، چند ایموجی بشقاب پرنده گذاشته شده است.

برخی کاربران توئیتر گفته‌اند که این تصویر مربوط به یک فضاپیمای بیگانه است، اما برخی دیگر در این خصوص مطمئن نیستند. برخی نیز آن را انعکاس نور در لنز دوربین و یا شیشه اتومبیل پلیس دانسته‌اند.

اوایل این ماه، مردی در کارولینای شمالی، تصویر یک یوفو شبیه یک قرص را ضبط کرد. به گزارش دیلی مون، این شیء به نظر می‌رسید ابعادی در اندازه یک هواپیمای کوچک داشته باشد.

محققان دانشگاه هاروارد معتقدند که امکان وجود موجودات هوشمند بیگانه در فضای بین ستارگان وجود دارد. «آوی لوب»، رئیس دپارتمان نجوم دانشگاه هاروارد، اخیراً از فرضیه خود مبنی بر اینکه شیء عجیب کشف شده در منظومه شمسی، موسوم به «اوموآموآ (Oumaamua)» مربوط به موجودات بیگانه است، دفاع کرد.

این شیء منحصر به فرد در ۱۹ اکتبر ۲۰۱۷ توسط تلسکوپ پن‌استارز در هاوایی کشف شد. لوب و همکارش در مقاله‌ای در این خصوص می‌گوید این شیء نمی‌تواند یک دنباله‌دار یا یک سیارک باشد.

وی در گفتگو با رسانه‌ها گفته است «به اعتقاد من به محض این که منظومی شمسی را ترک کنیم، رفت و آمد تعداد زیادی از آنها را شاهد خواهیم بود.» شاید آنها به ما این پیام را می‌دهند که «به باشگاه بین ستاره‌‌‏ای خوش آمدید.»

هنوز هیچ فرکانس یا پیام رادیویی از سمت این شیء دریافت نشده است.

مطالب دیگر:

عکس روز ناسا : شفقی زیبا به شکل یک اژدها