تسنیم به نقل از کانال تلگرامی یک گروه سایبری «وابسته به جبهه مقاومت» ادعا کرده است که این گروه عملیات گسترده سایبری علیه ارتش اسرائیل انجام داده است.
براساس گزارش این خبرگزاری وابسته به سپاه قدس، گروه یادشده «جبهه پشتیبانی سایبری» نام دارد و مدعی است که همه زیرساختهای ارتباطات داخلی وابسته به ارتش اسرائیل را نابود کرده است، به همین دلیل سامانههای «فلاخن داوود و آرو» نتوانستند مانع از اصابت موشکها و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران شوند.
به گفته این گروه، بیش از ۵۰ ترابایت از دادههای حیاتی اسرائیل استخراج و سامانههای ذخیرهسازی و ارتباطات ماهوارهای این رژیم تخریب شدهاند.
تا زمان تنظیم این گزارش، هیچ مقام رسمی در اسرائیل به این ادعاها واکنشی نشان نداده است.















