قوه قضائیه جمهوری اسلامی از اعدام دو زندانی عضو سازمان مجاهدین خلق خبر داد.
به گزارش خبرگزاری میزان، مهدی حسنی و بهروز احسانی اسلاملو به اتهام «بغی، محاربه، افساد فیالارض، عضویت در سازمان مجاهدین خلق، جمعآوری اطلاعات طبقهبندیشده و اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» در روز یکشنبه ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد)، اعدام شدند.
مرکز رسانه قوه قضائیه از مهدی حسنی و بهروز احسانی اسلاملو به عنوان «دو عنصر عملیاتی» سازمان مجاهدین خلق نام برد و مدعی است که آنان در اقداماتی از جمله «تشکیل خانه تیمی در تهران، ساخت لانچر و خمپارهانداز دستی، پرتاب پرتابه به اماکن عمومی، تبلیغات در حمایت از گروهک منافقین، تخریب اموال عمومی و ارسال اطلاعات و تصاویر به سرپلهای گروهک» مشارکت داشتهاند.
به گفته هرانا، مهدی حسنی، متولد ۱۳۵۵ و پدر دو فرزند، در سال ۱۴۰۱ هنگام خروج از کشور، بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.
بهروز احسانی اسلاملو، ۶۴ ساله و ساکن تهران، نیز در آذرماه ۱۴۰۱ دستگیر و به زندان اوین منتقل شده بود.

















