Search
Asset 2

گوشی هوشمند نشکن موتورولا

موتورولا، تلفن همراه
گوشی هوشمند نشکن موتورولا
موتورولا، تلفن همراه
(YouTube/Motorola)

موتورولا این هفته دو گوشی جدید « دروئید توربو ۲» و « دروئید مکس ۲ » را معرفی کرد. هر دو دستگاه قرار است که عمر باتری بالاتر و ویژگی‌های بهتری را ارائه دهند؛ بااین‌وجود این دروئید توربو ۲ است که زمانی که صحبت از سخت‌افزار باشد، بیشتر به چشم می‌آید. از همه مهمتر دروئید توربو ۲ ویژگی دارد که در هیچ‌کدام از دستگاه‌های رقیب وجود ندارد: یک صفحه نمایش خرد نشدنی که قرار است نشکن باشد.

این یک حرکت جسورانه از موتورولا است که سایر تولیدکنندگان گوشی همراه مانند اپل نیز قاعدتاً باید طبعیت کنند. شاترشیلد به نظر چیزی بیشتر از تنها یک حیله بازاریابی می‌آید؛ زیرا موتورولا ایده‏های بسیاری را به‏ویژه روی این مشخصه پیاده کرده است.

این شرکت برای این گوشی یک تضمین ۴ ساله در برابر هرگونه شکستگی و ترک‌برداری می‌دهد و به شما اجازه می‌دهد که لایه بالایی سیستم شاترشیلد را در صورتی که با برخی جنبه‌های زینتی آن مشکل داشته باشید، جایگزین کنید.
صفحه نمایش شاترشیلد دارای ۵ لایه است که موتورولا در فیلم تبلیغاتی برای دروئید توربو ۲، توضیح داده است.

موتورولا، تلفن همراه
(YouTube/Motorola)

اگر آن را از پایین تا بالا توصیف کنیم؛ یک هسته آلومینیومی سفت و سخت دارد؛ یک صفحه نمایش انعطاف‌پذیر AMOLED، یک لایه لمسی دوگانه، یک لنز داخلی و یک لنز بیرونی.

صفحه نمایش انعطاف‌پذیر قرار است که در برابر شوک وارده در طول افتادن‌های تصادفی بهتر مقاومت کند؛ درحالی‌که لایه لمسی دوگانه قابلیتی دارد که به آن اجازه می‌دهد حتی پس از افتادن عملکرد خود را حفظ کند. لایه لمسی عادی غالبا در صورت افتادن خراب می‌شود. لنز داخلی یک پوشش محافظ روشن دارد که ترک نمی‌خورد و یا خرد نمی‌شود؛ درحالی‌که لنز بیرونی یک پوشش سخت منحصربه‏فرد دارد که آن را در برابر سایش و پارگی محافظت می‌کند.

ویدئوی پایین این لایه‌ها و ترفندهای طراحی را که صفحه نمایش شاترشیلد دروئید توربو ۲ را امکان‌پذیر ساخته است، توضیح می‌هد.

اپک تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی