Search
Asset 2

دولت و پزشکان آلبرتا در مورد سیستم پزشکی کارآمدتر توافق کردند

سیستم پزشکی آلبرتا
(Philippe Huguen/AFP/Getty Images)
سیستم پزشکی آلبرتا
(Philippe Huguen/AFP/Getty Images)

دولت ان‌‌‌‏دی‌‌‌‏پی استان آلبرتا در کانادا می‌‌‌‏گوید که پزشکان استان قرارداد جدیدی را امضا کردند که از ایجاد سیستم کارآمدتر درن بخش پزشکی در طول زمان خبر می‌‌‌‏دهد.

به گزارش سی‌‌‌‏تی‌‌‌‏وی نیوز، استان می‌‌‌‏گوید ۷۴ درصد از پزشکان به نفع توافقنامه صورت گرفته بین پزشکان و دولت در تابستان گذشته رأی دادند. توافقنامه برای اصلاح شرایط قرارداد کنونی انجمن پزشکی آلبرتا(AMA)  است که تا سال ۲۰۱۸ اجرا خواهد شد.

بنا بر این گزارش، هر دو طرف قرار داد معتقدند که اصلاحات شامل طرح قرار دادن پزشکان در کامیونیتی‌‌‌‏هایی است که به آن‌‌‌‏ها نیاز دارند و همچنین به منظور بهبود مراقبت‌‌‌‏های اولیه و اشتراک گذاری اطلاعات است. توافقنامه همچنین با هدف جبران کمبود پزشک و افزایش کیفیت مراقبت از بیماران و نه فقط افزایش تعداد خدمات ارائه شده است.

استان آلبرتا به طور عمده بر سیستم هزینه‌‌‌‏ای که پزشکان برای خدمات و استفاده از روش‌‌‌‏های پزشکی به دولت ارائه می‌‌‌‏دهند، متکی است. جزئیات تغییرات قرارداد پیشین و هزینه مالیات دهندگان هنوز منتشر نشده است.

دکتر پدریک کار، مدیر بخشAMA  گفت که این قراردارد پیچیده است اما هزینه‌‌‌‏های مراقبت‌‌‌‏های پزشکی را در طول زمان تعدیل می‌‌‌‏کند.

وی همچنین گفت که ما در حال حاضر به تعدیل نرخ رشد مخارج پزشکی کمک می‌‌‌‏کنیم، در حالی که کیفیت مراقبت را حفظ می‌‌‌‏کنیم. همچنین در این مورد با دولت همکاری می‌‌‌‏کنیم و مسئولیت آن را بر عهده می‌‌‌‏گیریم.

«سارا هافمن»، وزیر بهداشت آلبرتا نیز گفت که این توافقنامه به بهبود مراقبت از بیماران و پایداری نظام سلامت در طولانی مدت کمک می‌‌‌‏کند.

انتظار می‌‌‌‏رود که امسال حدود ۲۰ میلیارد دلار در سیستم مراقبت‌‌‌‏های بهداشتی آلبرتا و ۶/۴ میلیارد دلار برای برنامه‌‌‌‏های جبران پزشک و توسعه صرف شود. قرار است توافقنامه توسط دولت و AMA در اواخر این هفته امضا شود.

اخبار مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی