Search
Asset 2

قاتلان سینا پارسی پس از دستگیری در دادگاه تفهیم اتهام شدند

سینا پارسی به همراه دو قاتل وی
سینا پارسی به همراه دو قاتل وی (اسکرین‌‏شات)
سینا پارسی به همراه دو قاتل وی
سینا پارسی به همراه دو قاتل وی (اسکرین‌‏شات)

روز گذشته دادگاه تفهیم اتهام قاتلان سینا پارسی که حدود دو هفته پیش در تورنتو به قتل رسید، با حضور متهمین، همسر و وکیل خانواده‌ی پارسی برگزار شد.

پلیس تورنتو پس از چند روز تعقیب و گریز موفق شد مظنونین به قتل سینا را دستگیر کند. این دو نفر در حالی که را در فروشگاه وال مارت در نیاگارا فالز در حال خرید بودند توسط مشتریان شناسایی شده و توسط پلیس دستگیر شدند.

سینا پارسی ۳۲ ساله، شهروند ایرانی ساکن کانادا، حوالی نیمه شب سه شنبه شب ۱۹ خرداد، پس از تماشای بازی فوتبال در هنگام مراجعه به منزل خود ناپدید شد. پس از سه روز جستجو پلیس جسد او را در آپارتمان متهمین به قتل در حوالی خیابان‌های Jain و Clair west پیدا کرد.

یک هفته پس از قتل سینا، پلیس تورنتو تصاویر ویدئویی را منتشر کرد که سینا به همراه کلاید مارشال ۳۶ ساله و سابرینا شوارت ۲۷ ساله،  دو مظنون به قتل دیده می‌شود. در این تصاویر ویدئویی سینا به همراه این دو نفر وارد آپارتمان آن‌ها شده است.

هنوز انگیزه‌ی قتل این جوان ایرانی اعلام نشده است.

جفری پولاک پس از جلسه‌ی دادگاه در گفتگو با خبرنگاران گفت که سینا در سن ۱۸ سالگی به کانادا مهاجرت کرد. وی ۵ سال پیش با رویا ازدواج کرد و در حال برنامه‌ریزی برای شروع زندگی مشترکشان بودند که این حادثه روی داد.

پولاک گفت که رویا و سینا هر دو عاشق فوتبال بودند و قصد داشتند یک صندوق برای کمک به جوانان مستمند علاقه‌مندان به فوتبال درست کنند.

رویا نیز ضمن تشکر از پلیس کانادا برای دستگیری قاتلان گفت که سینا عشق زندگیم و بهترین دوست من بود.

اپک‌‌‌‏تایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر می‌شود.

اخبار مرتبط

1 دیدگاه دربارهٔ «قاتلان سینا پارسی پس از دستگیری در دادگاه تفهیم اتهام شدند»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی