دهیار روستای تله کنگاه در شهرستان فومن از استان گیلان، اعلام کرد که آب شرب این روستا به مدت حدود ۱۲ ساعت در روز قطع است و اهالی با مشکلات جدی روبهرو هستند.
نعیم یوسفپناه در گفتوگو با ایلنا، گفت: روستای تله کنگاه از حدود پنج سال گذشته با کمبود آب شرب مواجه است و طی دو ماه اخیر، این کمبود شدت یافته و آب شرب به صورت روزانه تا ۱۲ ساعت قطع میشود.
او افزود: «آب شرب این روستا از روستای همجوار تامین میشود و متاسفانه آب چشمه این روستا نیازهای دو روستا را نمیتواند تامین کند.»
رئیس مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، پیشتر در روز چهارشنبه اول مرداد ماه در اظهاراتی هشدارآمیز از ورود کشور به یکی از بحرانیترین مقاطع تاریخ آبی خود خبر داد.
















