کییر استارمر، نخستوزیر بریتانیا، پس از حملات ایالات متحده و اسرائیل به سایتهایی در ایران که تهران را به انجام حملات تلافیجویانه در سراسر منطقه واداشت، یک پیام ویدئویی منتشر کرد.
استارمر گفت: «بریتانیا هیچ نقشی در این حملات نداشت؛ اما ما مدتهاست که روشن گفتهایم — رژیم ایران بهکلی نفرتانگیز است.»
او گفت نباید به این رژیم اجازه داده شود که به سلاح هستهای دست یابد.
او افزود: «من حملات امروز ایران به شرکا در سراسر منطقه را محکوم میکنم؛ که بسیاری از آنها طرف این درگیری نیستند.»
استارمر از رژیم ایران خواست از قدرت کنارهگیری کند و به مردم ایران اجازه دهد آینده خود را تعیین کنند.
















