علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت که جمهوری اسلامی حاضر است «چک سفید» در اختیار پاکستانیها قرار دهد تا هر زمان که لازم دانستند، برای حل مسائل، از آن استفاده کنند.
او روز چهارشنبه، ۵ آذر (۲۶ نوامبر) در صفحه ایکس خود نوشت: «درباره همکاری راهبردی بین ایران و پاکستان، با رئیسجمهور، نخستوزیر، فرمانده ارتش، رئیس مجلس، مشاور امنیت ملی و وزیر خارجه پاکستان گفتگو کردم و به آنها گفتم هیچ محدودیتی برای همکاری قائل نیستیم.»
لاریجانی افزود: «به مسئولان پاکستانی گفتم دکتر پزشکیان بعد از سفر به پاکستان دستورات مهمی را برای رفع موانع اقتصادی بین دو کشور صادر کرده است. شورای عالی امنیت ملی هم در این باره هرگونه محدودیتی را رفع خواهد کرد.»

















