Search
Asset 2

عراقچی: جمهوری اسلامی از تمامی توان نظامی خود استفاده خواهد کرد

عباس عراقچی گفته است که جمهوری اسلامی در این جنگ از تمامی توان نظامی خود استفاده خواهد کرد.
(Isna.ir)

عباس عراقچی گفته است که جمهوری اسلامی در این جنگ از تمامی توان نظامی خود استفاده خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌های داخلی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در تماس‌های تلفنی جداگانه با وزرای خارجه عربستان سعودی، امارات متحده عربی، قطر، کویت، بحرین و عراق تأکید کرده است که تهران برای حفاظت از حاکمیت خود، به تمامی ظرفیت‌های دفاعی و نظامی متوسل خواهد شد.

در این بیانیه آمده است که وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی همچنین بر مسئولیت این کشورها در جلوگیری از استفاده ایالات متحده و اسرائیل از سرزمین‌ها و امکانات آن‌ها برای حمله به ایران تأکید کرده است.

اخبار بیشتر

عضویت در خبرنامه اپک تایمز فارسی