عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفت که مواضع جمهوری اسلامی تغییری نکرده و همچنان به غنیسازی ادامه خواهند داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در روز پنجشنبه ۲۴ ژوئیه (۲ مرداد)، گفت که بعد از جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل، مواضع جمهوری اسلامی هیچ تغییری نکرده و همچنان محکم و استوار از حقوق خود در انرژی صلح آمیز هستهای به طور خاص موضوع غنیسازی در مذاکرات دفاع خواهد کرد.
عراقچی در ادامه مدعی شد که جمهوری اسلامی هیچگاه در جلب اعتماد کشورهایی که «احیاناً نگران هستند»، کوتاهی نکرده است.
















