خبرگزاری مهر گزارش داد که اسرائیل و ایالات متحده روز چهارشنبه ۱۲ فروردین سفارت سابق آمریکا در تهران را هدف حمله هوایی قرار دادند.
بر اساس این گزارش، این حمله در جریان حملات مداوم به تهران انجام شده و گزارشها حاکی است که مغازههای اطراف ساختمان سفارت نیز آسیب دیدهاند.
ساختمان سفارت سابق آمریکا در تهران در آبانماه ۱۳۵۸ توسط انقلابیون تصرف شد و از آن زمان تاکنون به عنوان موزه استفاده میشود.
جمهوری اسلامی از این مکان که در خیابان طالقانی تهران واقع شده است، به عنوان «لانه جاسوسی» یاد میکند و گفته میشود که این مکان در اختیار سپاه پاسداران و بسیج قرار داشته است.
















