کانال ۱۴ اسرائیل به نقل از منابع خود گزارش داد که در پی اقدام جمهوری اسلامی در قطع سراسری اینترنت در ایران، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، دسترسی مردم ایران به استارلینک را رایگان کرد.
براساس این گزارش، جمهوری اسلامی در شامگاه پنجشنبه دسترسی شهروندان ایران به اینترنت را قطع کرد تا مانع اعتراضات مردمی در ایران شود. در واکنش به این اقدام ماسک اعلام کرده است که اینترنت ماهوارهای شرکت استارلینک در سراسر ایران فعال خواهد شد.
این رسانه اسرائیلی افزود ماسک وعده داده است که تا زمانی که اعتراضات ادامه دارد، دسترسی به این شبکه بدون هزینه باقی بماند و به مدیران ارشد استارلینک دستور داده است مانع تلاشهای رژیم برای ایجاد اختلال در این شبکه شوند.
















