
مسئولان یک واحد صنعتی درشهرساوه، از روی اشتباه مبالغ هنگفتی که مربوط به حق سنوات و بن کارگران بود به حساب کارگران واریز کردند؛ بدینترتیب کارگران برای یک روز میلیاردر شدند.
به گزارش ایرنا، کارگران که از وجود ارقام میلیاردی در حسابهایشان متعجب بودند، درپایان روز مجبور به برگردان مبالغ واریز شده و ابطال کارت بانکیشان شدند.
یکی از کارگران در این خصوص گفت: «این پرداختی مربوط به حق سنوات بن کارگران کارخانه بود، که به اشتباه ارقام میلیاردی به حساب ما واریز شده بود.»
حدود ۱۰۰ نفر از کارگران این شرکت به یکی از بانکها که مسئول واریز این مبالغ بود، منتقل شدند و پس از آن که مدت طولانی در این بانک معطل شدند، کارتهای شتاب بانکی آنها باطل و پس از برگرداندن ارقام واریزی اشتباه، کارت جدید برایشان صادر شد.
کارگران همچنین مجبور به پرداخت ۳۵هزار ریال برای صدور کارت جدید از جیب خودشان شدند.
اپکتایمز در ۳۵ کشور و به ۲۱ زبان منتشر میشود.












3 دیدگاه دربارهٔ «میلیاردر شدن موقتی کارگران یک کارخانه»
خیلی عالی بود دستتون درد نکنه
🙂 جالب بود…
با سلام و عرض ادب
خواستم تشکر کنم بابت مطالب خوب شما
لطفا به این رویه ادامه بدید و بیشتر مطالب بذارید.
تشکر