بامداد جمعه ۱۵ اسفند، بخشهایی از شهر تهران هدف حملات سنگین آمریکا و اسرائیل قرار گرفت.
بر اساس گزارشهای منتشر شده از ایران، این حملات نقاط مختلف پایتخت را دربر گرفت. صدا و سیمای جمهوری اسلامی اعلام کرد مواضعی در چند منطقه تهران از میدان حر، خیابان جمهوری، میدان سپاه و خیابان جامی هدف قرار گرفتهاند.
خبرگزاری ایسنا نیز گزارش داد شرق تهران «لحظاتی پیش» هدف حمله آمریکا و اسرائیل قرار گرفته است.
جزئیات بیشتری از میزان خسارات یا تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.
همزمان ویدیوهایی که در شبکههای اجتماعی منتشر شده، شدت حملات را نشان میدهد. حساب کاربری «وحیدآنلاین» ویدیوییهایی منتشر کرده که در آن ستونی از دود سیاه از مرکز تهران به آسمان برخاسته است.
برخی از کاربران در شبکههای اجتماعی نوشتهاند که صدای انفجار و شدت حملات امروز صبح به وقت تهران در مقایسه با روزهای گذشته بسیار بیشتر بوده است.
















